niedziela, 24 czerwca 2018

Prolog


   Moje życie nie było trudne ani pełne nieoczekiwanych zdarzeń. Nie jeśli porównywałam je do życia innych ludzi albo postaci z książek, które czytałam, a gustowałam w morderczych kryminałach oraz tych zahaczających o tematykę psychologiczną.
   W każdym razie chciałabym o nim opowiedzieć. O moim spokojnym, zwyczajnym życiu. Chociaż, chyba troszkę skłamałam, mówiąc, że było zwyczajne. Przynajmniej nie w zupełności. A dokładniej, posiadałam dwójkę przyjaciół, za których oddałabym wszystko – Łukasza i Izabelę. Reszta osób z aktualnej szkoły nie pałała do mnie sympatią (ale do tego wrócę później).
   Był też on. Starszy brat Łukasza, który z każdym dniem sprawiał, że moje serce przyśpieszało pracę, a ręce zaczynały się niemiłosiernie pocić.
   Jak teraz o tym myślę, wydaje mi się to strasznie głupie i banalne. Może jednak to moje życie było normalne?





Witajcie! 
No to startujemy z nową historią! :) 
Nie przepadam za rozpoczynaniem czegoś, początki zawsze wydają mi się trudne. Jednak czuję, że tutaj jest inaczej. Doznaję pewnego rodzaju swobody, kiedy siadam i piszę to opowiadanie, więc chyba nie będzie tak źle.
Zastanawiałam się czy zmienić prolog, ale postanowiłam zostawić go w takiej wersji. 
Pierwszy rozdział powinien pojawić się już za tydzień <3.
Tulę, Shoshano. 

12 komentarzy:

  1. PIERWSZA!
    Gdzie mogłam już wcześniej przeczytać ten prolog? Bo gdzieś go niedawno czytałam xD
    Ciekawie. W sumie czytam mało opowiadań, które dzieją się w Polsce i muszę się przyzwyczaić do polskich imion.
    Brat przyjaciela, czemu nie? Byleby było love 💓
    Zastanawia mnie tylko, ile lat ma ten brat. Może będzie starszy... dużo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka słońce,

    Nie było mnie jakieś dwa lata, więc zapomniałam już jak napisać porządny komentarz, ale dam z siebie wszystko XD
    Zacznijmy od tego, że cieszę się i pochwalam, że jeszcze komuś chcę się coś pisać, serio. Tęsknię za tym starym bloggerem, gdzie pełno było aniołków i całe godziny mogłam spędzać na czytaniu ich historii. Teraz zasięgi bloggera maksymalnie zmalały i świeci pustkami, no ale cóż.

    Eh, no ale może wreszcie przejde do rozdziału, a raczej prologu, bo już zaczynam za bardzo odbiegać od tematu komentarza. Będąc szcerym nie wiem co mam napisać, bo jest on bardzo krótki i cholernie tajemniczy, także no. Jednak ma to swój klimat i urok i mam nadzieję, że czymś mnie zaskoczysz, no i przede wszystkim rozdziały będą znacznie dłuższe (to juz takie moje czepianie sie, hihi).

    Buziaki, Leah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać jeszcze tam się coś znajdzie, tylko trzeba się postarać, gorzej z jakimiś komentatorami xD

      Usuń
    2. Możesz mi w sumie podesłać cos do czytania, a i kilka komentarzy napiszę, hah.

      Usuń
  3. Czytałam już podczas premiery na poprzednim blogu ☺ zostaję, bo z chęcią przeczytam coś nowego.
    Pozdrawiam,
    N

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie znalazłam trochę czasu, aby przeczytać coś Twojego autorstwa.
    Cieszę się, że trafiłam na sam początek historii. Dzięki temu od samego początku będę na bieżąco, bo na pewno zostaję tutaj na dłużej!
    Prolog choć krótko, bardzo mi się spodobał. Tak samo, jak główną bohaterka uwielbiam kryminały, więc już przypadła mi do gustu jej postać. 😊
    Zastanawia mnie brat jej Łukasza.
    Jaki jest? Jaki stosunek ma do jego przyjaciółki.
    Dlatego z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka, wpadłam tutaj przypadkiem i chyba zostanę na dłużej. ogólnie opowiadanie zapowiada się bardzo fajnie, chociaż prolog za dużo nie mówi
    czekam na rozdział pierwszyyyy

    kasix

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka, kiedy pojawi sie rozdział pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracam z nową super ikonką i świetnym humorem!

    Cieszę się, że wreszcie mogę przeczytać coś Twojego autorstwa, bo chyba nigdy wcześniej nie miałam okazji. Również cieszę się ogromnie, że są jeszcze jakieś miłe duszyczki na bloggerze i że chociaż kogoś zastałam po przerwie. Teraz jednak wróciłam na stałe i będę komentowała na bieżąco.

    Przechodząc do rzeczy, prolog! Za wiele to on nie mówi, ale zaciekawił mnie i zachęcił do śledzenia bloga. Jestem ciekawa jak wygląda to 'normalne życie' głównej bohaterki i coś czuję, że nie będzie takie do końca zwyczajne. No i pojawia się jakiś chłopak i to jeszcze brat jej przyjaciela, będzie ciekawie!

    Czekam na rozdział pierwszy!
    Love, Kicia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mocno lubuję się w kryminałach, ale czasem warto poczytać też coś inego, lżejszego.
    Prolog w sumie niewiele mówi, zobaczę, co tam wymyśliłaś. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis